Alla inlägg under maj 2014

Av Mamman - 2 maj 2014 16:18

Ledig dag. Tack och lov kan man väl säga. Ont i örat, halsen, tung i huvudet, trött...

Mellankillen börjar äntligen bli piggare efter två veckor av hosta, ont i magen, slemkräkningar, vaknätter, pipig andning och en allmänt sjuk kille. Det är ju bra. Annars känns livet motigt just nu. Finns saker jag borde ta tag i. Kost, motion, njuta av livet för att nämna några saker.

Men idag har jag inte orkat. Kämpat med tvätten, mot tröttheten. Kollade upp vissa saker och det såg mörkt ut tyvärr, jag som så gott som hade trott att det skulle bli bra och dessutom sett fram emot det.

Små saker hela, hela tiden. Självförtroendet i botten på alla plan.

Så om vi gör så här: Låt mig vila och sova lungt och tryggt några nätte. Ta hand om mig så att jag slipper tänka och göra hela tiden. Se till att städa huset. Planera bra och god mat för några dagar framöver. Ge mig lite semester och positiv feedback så blir nog livet bra igen.


Jag vill inte vara i den här uppförsbacken med bromsgrus.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards