Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Mamman - 13 februari 2014 13:16

Men usch vad hela jag och mitt liv känns i obalans.

Alla barn hemma idag pga gårdagens magsjuka. Den magsjuke sonen piggnade till igår kväll och idag känns han ganska som vanligt. Ännu är det ingen mer som har blivit sjuk men det har ju inte ens gått ett dygn sedan senaste symtomet så man vågar väl inte ropa "hej" än.

Konstigt nog har killarna lekt med lego hela förmiddagen UTAN att bråka. Jag vet inte när detta inträffade senast. Med andra ord har jag haft all tid i världen att pyssla med mitt (och umgås med lill L). Jag har dock inte haft någon ro i kroppen till det.

Bara massa tråkiga funderingar, negativa tankar om allt och totalt avsaknad av att göra något åt allt det där runtomkring.

Hela jag, mitt liv, allt känns i obalans. ALLT, verkligen ALLT...

Skapa flashcards