Alla inlägg den 23 december 2011

Av Mamman - 23 december 2011 08:57

Skinkan är redan i ugnen.  Tvättmaskinen är igång som vanligt och toaletten ska städas och det har jag planerat att min man ska göra. Vi får se när det kommer att ske. Barnen är redan uttråkade och längtar bara tills imorgon. Själv längtar jag nog mest till ikväll när dom har lagt sig och  jag får slå mig ner framför tv:n och bara ta det lugnt en stund. OM det nu blir så.


Vi får se. All den fina snön rengnade bort i natt och imorgon ska det bli sol och +6 grader men vad är det mot vädret i Australien så här års ? Ingenting så jag ska inte gnälla.


Får väl se till att förbereda lite packning inför morgondagen. Det är ju lite saker som ska med när det är fyra barn i familjen. Inte bara mat och julklappar.


Nä, återgå till verkligheten och ta tag i livet kanske ?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards